Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΓΡΑΦΙΤΗΣ - ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ

Τόσες και τόσες ζωγραφιές έχετε δει από τις συμμαθήτριες μου (τη συμμορία ήθελα να πω) από το μάθημα της Παρασκευής με τη Μαρία μας.
Εγώ τι νομίζετε ότι κάθομαι;;;; Αν τολμούσα βέβαια, μπορεί να το έκανα καμιά φορά..... αλλά ποιος την ακούει!!!!!!! φτάνει που γκρινιάζει  (και φωνάζει) ότι καθυστερώ να τελειώσω αυτά που αρχίζω.
Ασχολούμαι με τη ζωγραφική αρκετό καιρό, αλλά δεν είχα πιάσει ποτέ στα χέρια μου το γραφίτη.
Είναι ένα υπέροχο "μέσον", που με την καθοδήγηση της Μαρίας, ένιωσα ότι μου έδωσε φτερά για πολλές μελλοντικές δημιουργίες.
Η πρώτη μου προσπάθεια



Το κοίταζα, το καμάρωνα και για να το βλέπω συνέχεια, αγόρασα ένα μια κορνίζα με βάθος,
 από το γνωστό πολυκατάστημα




τοποθέτησα το πορτραίτο 




και για να μην φαίνονται τα περιθώρια, είπα να επέμβω με γάζες, βουτηγμένες στην ατλακόλ



μέτρησα πόσο χρειάζομαι και έκοψα τα περιθώρια



για να φτιάξω κορνίζα





όταν στέγνωσε τελείως η ατλακόλ






μπήκε στη θέση του ....




Είμαι πολύ χαρούμενη, το ίδιο θέλω να είστε και 'σεις, η ζωή προχωράει και μπορούμε με ελάχιστα πράγματα να νιώθουμε αισιοδοξία, αρκεί να προσπαθήσουμε λίγο.

Αυτάαααααααααα, φεύγω τρέχοντας, γιατί είναι Παρασκευή, έχουμε μάθημα και αν αργήσω θα φωνάζει η ΑΛΛΗ!!!!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

47 σχόλια:

  1. Ετρεξα να μην χασω την πρωτια...χιχ.χχι. Αννετα μου..!! και για να σου δώσω τα συνχαρητήριά μου.. να βρε.!!! συνχαρητήρια σου πρέπουνε για το πορτραίτο.. και για την ιδέα να του προσθεσεις το μαντίλι.. γύρω σίγουρα η δακαλα σου θα ειναι περήφανη για την μαθήτρια της.. φιλια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου γλυκιά, μου έκανες ποδαρικό χαχαχα!!! Ευχαριστώ πολύ, είναι μεγάλη ικανοποίηση να αρέσει στη δασκάλα, πράγματι. Φιλάκια πάαααααααρα πολλάααααααα

      Διαγραφή
  2. Μόλις διαπίστωσα ότι δεν είχα γραφτεί στους αναγνώστες σου, παρ'όλο που σου είχα αφήσει σχόλια και παλαιώτερα.
    Το πορτραίτο σου είναι πανέμορφο!! Με τέτοια δασκάλα που έχει η συμμορία, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο. Αλλά και ο τρόπος που το 'στόλισες' μέσα στην κορνίζα είναι σούπερ!!!!
    Καλό μήνα Αννέττα ! Ελπίζω να σε δώ κι εγώ από το σπιτάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, έλα στη συμμορία μας και η δασκάλα μας θα σε απογειώσει!!!! Σου 'ρχομαι επίσκεψη στο σπιτάκι σου, φιλιά

      Διαγραφή
  3. Αννέτα μου είναι πανέμορφο και εκφραστικότατο!!!!!
    Μπράβο στην Μαρία αλλά και σε σένα που πιάνει τόσο πολύ το χέρι σου!!!!!!!
    Πολλά φιλιά , καλό ΣΒΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα και μένα μου άρεσε το αποτέλεσμα, γι' αυτό είπα να το κορνιζάρω να το βλέπω συνέχεια. Ευχαριστώ πολύ, φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Μπορείς να το πεις και μεικτές τεχνικές,όπως και να 'χει είναι υπέροχο,μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, σε αυτή την κατηγορία ανήκει. Ευχαριστώ πολύ Ρένα, φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Συμμαθητριούλα μου μόλις γύρισα σπίτι από το μάθημα μας και έτρεξα να δω τον πίνακα σου!!! Το πορτρέτο το έκανες υπέροχο στο είπαμε και στο μάθημα... η τοποθέτηση του όμως στην κορνίζα μαζί με τις γάζες το απογείωσε!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ βαφτιστιράκι μου, περιμένω με χαρά να δω και το δικό σου. Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Τέλειοοοο !!!! Πιά είναι αυτή η όμορφη καλέ..χάχά..!!
    Φιλάκια πολλά Αννέτα μου !! Ελπίζω να καταφέρω να έρθω σύντομα να ζωγραφίσω μαζί σας !!
    Χαίρομαι πολύ που έχω γνωρίσει την αστεράτη σας συμμορία !!
    Φιλάκια πολλάααα !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ θα ήθελα να σου πω ότι είμαι εγώ στην φωτο, αλλά δυστυχώς είναι τυχαία επιλογή από περιοδικό. Γιατί μας χάνεσαι;;;; Και ΔΕΝ έχεις γνωρίσει απλώς τη συμμορία μας..... ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ χαχαχα!!!!!! Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια Μιρσινάκι μου

      Διαγραφή
  7. Οταν γυρισει κι η δασκαλα απο το μαθημα μας ....θα το συζητησουμε αυτο το θεμα των φτερων,ξεπουπουλιασμενοοοοο!!
    Οσο για μαθημα...παλι αργησες!!!!χιχιιχιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ανοίξεις το λεξικό του Μπαμπινιώτη, δίπλα στη λέξη "καρφί" έχει τη φωτογραφία της Μισιρλούς............. γιατί άραγε;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. οχι καρφιιιιι!!!!!!!!ΣΑΚΟΡΑΦΑΑΑ!ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ

      Διαγραφή
    3. Η σακοράφα είναι βελόνα... ταβανόπροκα ήθελες να πεις Μισιρλούκι...Έτσι για να μη λέμε ανακρίβειες.

      Διαγραφή
    4. σακοραφα γιατι κενταω " καρφωνοντας"χαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω πως άντεξα να το δω αυτό!!! Το πορτρέτο βουτηγμένο στο γύψο...απαπα... Εσείς των mixed media αν δεν πασαλείψετε δεν ησυχάζετε!!! Ευτυχώς που τα'χω ξαναπεράσει με την άλλη (ξέρεις ποια λέω... τη βασίλισσα του είδους) και δεν μου 'ρθε τόσο απότομα. Όμως Αννουλίνι μου στο τέλος το αποτέλεσμα με ικανοποίησε και σε δικαίωσε... Έγινε σούπερ!!! Μπράβο κοριτσάκι μου τολμηρό! Χαίρομαι που βρήκες τον γραφίτη γοητευτικό και που σου άνοιξε καινούριους καλλιτεχνικούς δρόμους... Θα σκίσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλος ο γύψος, άλλη η ατλακόλ!!!!!!! που αμέσως!!!!!!! χαχαχα!!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε, ειδικά σε σένα, που άμα δεν σε είχαμε, εγώ τουλάχιστον θα είχα μαύρα μεσάνυχτα από γραφίτη και χρωματιστά μολύβια. Να είσαι καλά Μαριώ μου, φιλάκιαααααααααα

      Διαγραφή
    2. Μμμ τώρα κατάλαβα...σκέτη γάζα... όχι γυψόγαζα! Μη μου πεις πως πήρες τις γάζες της Μπέττυς;;;;;; Ευτυχώς που δεν τα'κανες...μ....αντάρα!!!

      Διαγραφή
  9. Οσο πάει βλέπω επηρεάζεσαι απο τη μούσα του τσαντόρ.Μη δείτε μαντήλα...απαπαπάα
    Απο την άλλη έκανες ένα χρόνο (παρά κάτι μέρες) να φανείς και τώρα μας ρίχνεις στ αυτιά κανονικά κι άντε να συνέλθουμε,απο τα απανωτά χτυπήματα
    ΑΥτό που έχω να πω, οτι είσαι ΑΣΤΕΡΙ απο μόνη σου, χωρίς επιρροές απο τον περιβάλλοντα χώρο, ίσα-ίσα που τον επηρεάζεις με τη θετικη σου ενέργεια
    Φιλάκια πολλαααά και με κάνεις να ζηλεύω που δεν μπορώ νάμαι μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδω η μουσα του τσαντορ...με καλεσατε περικαλωωω ?

      Διαγραφή
    2. Μούσα-Νταβέλης! Τι συνδυασμός κι αυτός!

      Διαγραφή
    3. Αμάν τζόγια μου!!!!! Ακόμα θα μου το κοπανάτε πόσο έλειψα!!!!!!! χαχαχα!!! Ευχαριστώ Χαρουλίνι μου για τα καλά σου λόγια, άντε πλησιάζει η 1η του άλλου μηνού............ να πιούμε κανένα "αναψυκτικό"..... ξέρεις.... αυτό το κίτρινο!!!!φιλάκιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
    4. Θα στο κοπανάμε όσο έλειψες...ααααα...δίκαια πράγματα...

      Διαγραφή
  10. Αννετάκι μου χμμ χμμ ....το χεράκι σου πράγματι πιάνει και στον πηλό και στις κατασκευές και στη ζωγραφική οπως βλέπω πάρα πολύ!! Εχω μια αδυναμία στα ασπρόμαυρα και το πορτρέτο σου μου αρεσε απίστευτα το βλέμμα η εκφραση ολα!!Η κατασκευή σου επίσης μου άρεσε πολύ σαν κατασκευή καλαίσθητη και λιτη αν είχε μέσα ομως μια γύψινη μάσκα η μια άλλη σύνθεση .Εγω αν είχα το χαρισμά σου και κατάφερνα να ζωγραφίσω ενα πρόσωπο τόσο μα τόσο όμορφα θα το άφηνα σκετο δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω.Ελπίζω να μην μου θυμώσεις σ αυτούς που πάω πολύ λέω αυτό που πιστεύω. Πολλά φιλιά και μπράβο για το εργο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Νασούλα μου. Όχι μόνο δεν θυμώνω με την κριτική, αλλά ειδικά από ανθρώπους που έχουν "δείγματα γραφής" σαν τα δικά σου, στα καλλιτεχνικά, ΠΕΡΙΜΕΝΩ τη γνώμη τους, τη σέβομαι και με βοηθάει. Σε περιμένουμε να μας ξανάρθεις, φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
    2. Ω, τι γλυκιά και υπεράνω...χιχιχι... Θα σου πω εγώ Νάσια μου τι σκέφτεται από μέσα της...αχαχα...

      Διαγραφή
  11. Τέλειο το πορτρέτο!! Απίστευτη η έκφρασή του!
    Οσο για την γυψοκατασκευή στην κορνίζα , είχες μεγάλη έμπνευση ! Αν και από μόνο του το πορτρέτο είναι επιβλητικό μες την λιτότητά του !
    Μπράβο, Αννέτα ! "Εγραψες" ή καλύτερα ζωγράφισες !!!!
    Να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου, εδώ που τα λέμε, η έμπνευση μου ήρθε πάνω κάτω, από αυτό που είχε φτιάξει ..... η μούσα του τσαντόρ, το Αλεξανδρούλι μας. Άντε πότε θα μας ξανάρθεις;;;;;; φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  12. ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΚΕΤΟ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΝΤΟΡ!!!!
    Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΑΘΕΙ!!!!
    Η ΚΟΡΝΙΖΑ ΤΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΧΕΙ;
    Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ, ΕΤΣΙ;ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΤΑΒΕΛΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ. Άσε τη δασκάλα δεν παθαίνει τίποτα, την έχουμε ......εκπαιδεύσει καταλλήλως!!!!!!! για να μην μας "μείνει" καμιά φορά μ' όλα αυτά που βλέπει!!!! χαχαχα!!!! Η κορνίζα έχει διαστάσεις 50Χ50 cm (€ 13), υπάρχει νομίζω και σε 23Χ23 μαύρο και άσπρο.
      Σε περιμένουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε στο άντρο, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Τι δεν παθαίνω... μ'έχετε σακατέψει... διαλύομαι λίγο λίγο μ'αυτά που μου κάνετε...

      Διαγραφή
  13. Αυτή κι' αν είναι επάνοδος!!!!!!!!
    Δυναμική, κεφάτη, αισιόδοξη κι' εντυπωσιακή!!!!!!
    Καλώς μας ήρθες λοιπόν Αννιώ (ΤΟ Αννιώ, ουδέτερο όπως συνηθίζουν στην Κρήτη) με τα ωραία σου πάντα, που μας κάνουν να πρασινίζουμε από ζήλια και θαυμασμό.
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ το πορτρέτο της όμορφης σε εκτέλεση, έκφραση..... Χίλια μπράβο Αννέττα μου, είσαι αστέρι ΚΑΙ στον γραφίτη. Μπορεί να μη συμφωνεί η δασκάλα με το τσαντόρ αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ. Και σκέφτομαι πως αν είχα επιχειρήσει κι' εγώ κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να του βάλω από το άλλο τσαντόρ, αυτό του Αφγανιστάν με το "καφασωτό" στα μάτια... χχχχχαααααααα χα! Εκεί, όχι μόνο θα συμφωνούσε η δασκάλα αλλά θα το πρότεινε κιόλας η ίδια!!!!!!!!
    Πολύ χαίρομαι που επανήλθες και θα βλέπουμε τις ωραίες δημιουργίες σου πάλι....
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Φιλία μας!!!!!! Μου αρέσει το Αννιώ, στην Κρήτη με φωνάζουν Αννιώ ή Αννέτα, όπως τη γιαγιά μου. Φαντάζεσαι να του είχα βάλει το καφασωτό!!!! θα με είχε φάει ζωντανή η δασκάλα χαχαχα!!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε, άντε τώρα που μαζευτήκαμε θα τα λέμε πιό συχνά, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τέτα μου. Δες τι σου έγραψα στη δική σου ανάρτηση, γιατί πια δεν ξέρω πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Φανταστικό!!!! Μου αρέσει τρελλά! (Άλλωστε ότι φτιάχνεις είναι πάντα υπέροχο!) Και βέβαια θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου "η ζωή προχωράει και μπορούμε με ελάχιστα πράγματα να νιώθουμε αισιοδοξία, αρκεί να προσπαθήσουμε λίγο". Κι εγώ είμαι χαρούμενη, χαίρομαι που είσαι κι εσύ και θέλω να'ναι κι όλος ο κόσμος!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι ΤΕΛΕΙΟ!! Το λάτρεψα κιόλας! Σου έχω ένα βραβειάκι στο blog μου... Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Αννέτα, πραγματικά πάρα πολύ όμορφο το πορτρέτο και τέλεια η κορνίζα !!!
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι χαρούμενη και δημιουργική, καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελα ήρθα να σου ευχηθώ χρονια πολλα .. αν το δείς καλως.. αν όχι τα ξαναλεμε του χρόνου την ιδια μερα τα χρονια πολλα φυσικά....χι.χιχ. τι νομισες..;;φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αννετα χρονια πολλα καλα και ευτυχισμενα..σου ευχομαι καλες γιορτες καλα Χριστουγεννα και το νεο ετος να σου φερει οσα επιθυμεις...παντα με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δε ξεχνώ ...κι εύχομαι τα καλλίτερα...
    Love
    x
    x
    xx
    xxx
    xxxx
    xxxxxx
    xxxxxxxx
    x
    x
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι να ειμαστε υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!...και με περισσοτερες αναρτησειιιιιιις!!!!χαχαχαα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου άρεσε παρά πολυ και ο πίνακας και η τεχνικη σου με την Γάζα .!!!!! Είσαι πολυ καλή συγχαρητήρια.!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...