Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Μιά φορά και έναν καιρό.....

Ήταν μιά μικρή συρταριέρα (αγορασμένη από το γνωστό Σουηδικό πολυκατάστημα, για 25€), που είχε ρόλο κομοδίνου, ανάμεσα στα κρεβάτια των παιδιών στο σπίτι της Σητείας.

Φέτος που ευλογήθηκα να ξαναπάω.... έπεσε στα χέρια μου και.....


της πέρασα 3D στένσιλ με πάστα διαμόρφωσης (για την τρεμάμενη φωτο - μη φωνάζεις Μισιρλού για τις ποιοτικές φωτογραφίες μου!!!! με ξεκούφανες - φταίνε τα ξενύχτια!!!!)




όταν στέγνωσε η πάστα καλά, πέρασα ένα χέρι βελατούρα και δύο χέρια χρώμα aqua (είναι το χρώμα της θάλασσας, εκεί που σκάει το κύμα, τουλάχιστον έτσι είναι στην αγαπημένη μου Σητεία!!).



 Περίμενα ένα 24ωρο για να στεγνώσει το κάθε χέρι. Στο τέλος, λίγη πατίνα και ΕΤΟΙΜΗ η καινούργια συρταριέρα.



Πολύ το ευχαριστήθηκα το αποτέλεσμα.....



Κατά τα άλλα, τον ένα μήνα (και κάτι) που ήμουν στη Σητεία πέρασα ΧΑΛΙΑ!!!!! Ούτε στον εχθρό μου...............
Μπανάκια, παραλίες, παρέες, χαλάρωση, ξενύχτια, μπυρίτσες, beach πάρτυ την ημέρα που είχε πανσέληνο, με χορό μέχρι το πρωί  κ.λ.π.......... ΧΑΛΙΑ σας λέω!!!!!
Ευτυχώς που γύρισα στη σιγουριά του γραφείου μου, να μου βγαίνουν τα μάτια στον υπολογιστή ένα 8ωρο και στο καπάκι να με τρώει ο νεροχύτης και οι σφουγγαρίστρα!!!!
Ευτυχώς!!!!...
χαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!
Να είστε όλοι καλά, άντε να μαζευόμαστε σιγά - σιγά στην μπλογκογειτονίτσα μας...... ευτυχώς που έχουμε και αυτό.
Σας φιλώ και σας αγαπώ

71 σχόλια:

  1. Δε θα παραφερθω οοοοχι...θα αναφερθω στην χαρα μου που γυρισες,αν και δε το ξερεις(πεστα βρε Βιλλιωτη) και στην πολυ καλη μεταμορφωση του κομοδινου-συρταριερας!Θαυμασια δουλεια!!!!...κλεινω το σχολιο μου(Κυρια εεεε?)χαχαχαα και αποχωρωωω πριν σε αρχισω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλούκο μου, σ' ευχαριστώ, ποτέ δεν γυρίζω από τις διακοπές μου στην Κρήτη, μένω εκεί και κάνω παρατεταμένες διακοπές στην Αθήνα, λόγω "υποχρεώσεων"!!! Κυρία ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!!
      φιλάκια καλό μου!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ μπορώ να κρατήσω άλλη στάση; Δεν βλέπω το aqua...(aqua aqua και δεν μίλαγα...δεν έβλεπα ήθελα να πω). Το μάτι μου δεν πιάνει υψηλές αναλύσεις στις φωτό...Και δεν μου λες,όταν λες εκεί που σκάει το κύμα, που ακριβώς εννοείς; Εκεί δεξιά στο βραχάκι; Να είμαστε συγκεκριμένοι όταν μιλάμε για χρώματα! Πάντως είναι πολύ όμορφο Αννούλα μου, από κοντά φαντάζομαι ακόμη περισσότερο.Βρε δεν ήταν ανάγκη να κάτσεις ένα 24ωρο να περιμένεις...μπορούσες να πας για ένα μπανάκι,να φας,να κοιμηθείς...χχχχχχχχααααααααα....Μου έλειψες φιλαράκι μου,σε περιμένω με μια αγκαλιά...να!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααααααααααααααααααα!!!! Δεν είναι παντού ίδια τα χρώματα!!!!!! Υπάρχει και η ανατολική Κρήτη!!!!! Και 'μένα μου έλειψες, έχουμε μπροστά μας καιρό.............
      Σιγά μην πω ότι από κοντά είναι πιό ωραίο......... να δώσω λαβές!!!! στην παρέα, για τις φωτογραφίες που δεν ξέρω να τραβάω!!!!!! όχι....... είναι πολύ καλλίτερο στη φωτο, από την πραγματικότητα!!!!! φιλάκια Μαριώ μου

      Διαγραφή
  3. Αννέτταααααααααααααα....καλώς ήλθες....όντως ωραίες παραλίες η Σητεία....σε καταλαβαίνω πόσο χάλια πέρασες. Το δε έργο, εξαιρετικό και μπράβο σου. Κι εγώ ψάχνω για τέτοια όμορφα στένσιλς. Οσο για την πάστα θα κάνω τη συνταγή της Μισιρλούκας. Καλό φθινόπωρο και πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου..... εσύ ξέρεις από Σητεία!!!! Τα 3D στένσιλς τα αγοράζω από το "Art and Hobby" να κάνεις την συνταγή της Μισιρλούκας, είναι πιο καλή από του εμπορίου και αξίζει τον κόπο, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  4. Και πολύ καλά έκανες και το χάρηκες το αποτέλεσμα, όντως είναι πολύ όμορφη η συρταριέρα σου, να σου θυμίζει και το καλοκαίρι στη Σητεία.
    Άντε, καλή προσαρμογή στα της καθημερινότητας τώρα!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσαρμογή είναι.............. Ευχαριστώ Πελαγία μου, με έχεις κάνει να "ξεθάψω" την ραπτομηχανή με τα ωραία που μας δείχνεις,φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Μη μου πεις πως τόσο καιρό που λείπεις...έραβες;;;

      Διαγραφή
    3. αααααααχαχαχαααααααα καλοοο!!!!!

      Διαγραφή
    4. Να μην πω τι έραβα....... αλλά έχω αρχίσει να ράβω τα μαξιλαράκια για το καινούργιο σπίτι!!!!!

      Μισιρλού άσε τα γελάκια γιατί θα σε βάλω να κάνεις τα στριφώματα!!!!! αντί για πιρουέτες!!!!

      Διαγραφή
  5. Τελικά δεν έχεις γυρίσει "ψυχή τε και σώματι". Μόνο σώματι.Κάτι τα λάθος σχόλια σε άλλες αναρτήσεις ,κάτι το "αντε να μαζευόμαστε" , το αποδεικνύουν.Που είδες ότι λείπουμε και ζητάς να μαζευτούμε;Αντιθέτως εμείς εδώ είμαστε και σε περιμένουμε. Μάζεψε και την ....ψυχή σου και καλώς μας όρισες, καλώς σε βρήκαμε και του χρόνου κοίτα να περάσεις καλύτερα.
    Πολλά πολλά φιλιά.
    Υ.Γ Η συρταριέρα ....αέρινη και ....φευγάτη σαν και εσένα.Πάντα με την καλή έννοια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ βαρύ το "ψυχή τε και σώματι" που να το αντέξω???? τα πικρά - γλυκά..... να βγει ο χειμώνας!!!!! Μου έλειψες, παρεάκι μου, φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Όταν είναι με την καλή έννοια βάζουμε ''χαχαχα''...Σωσώ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς την! Επέστρεψες και μάλιστα ..δριμύτερη! Η συρταριέρα έγινε κούκλα!
    Δεν θα το πιστέψεις αλλά με το ίδιο stencil έχω μεταμορφώσει κι εγώ μια καρέκλα σε εκρου τόνους και πατίνες !Εμ, είδες τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Χαχα!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλο φθινόπωρο να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσεις μην χάσετε..και δεν φιαξετε τίποτα;;; να βλέπουν να ζηλευουνε μερικές μερικές..χι..χι.. για μενα το λέω ..αν το καταλάβατε..κορίτσια...

      Διαγραφή
    2. Φαντάζομαι ότι θα σου έγινε πολύ όμορφο, ανέβασέ το να το δούμε. Καλό φθινόπωρο Πέπη, σ' ευχαριστώ, φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Μπήκε και το "διαβολάκι" (Χαρά) να πειράξει!!! Θα κάτσεις φρόνιμο?????

      Διαγραφή
  7. Αννέττααααααα..... πολύ σε σκέφτομαι που πέρασες τόσο χάλια στη Σητεία!!! Διακοπές ήταν αυτές;;; Ευτυχώς που έφτιαξες αυτή την αριστουργηματική συρταριέρα να σε παρηγορεί! Είναι φανταστική!!! Και, κοίτα, τον νεροχύτη με ρέγουλα... χαλάει το μανικιούρ!
    Φιλάκια και να έχουμε καλό Φθινόπωρο και φθηνό (!!!!) χειμώνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Φιλία μου .... χάλια!!!!! Μας έχεις υποσχεθεί ότι θα έρχεσαι στα μαθήματα - δεν το ξεχνάω. Μένουμε κοντά, μπορούμε να πηγαίνουμε και να ερχόμαστε μαζί. Περνάμε υπέροχα, για σκέψου το!!!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ελα πρωτα εσυυυυ και μετα λες για αλλους!!!!με την κοτσιδα στο χερι θα φυγεις στο επομενο μαθημα!!!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχα...καλεί και κόσμο!!! Φιλία μου σε θέλουμε κορίτσι μου μην ακούς τι λέμε στην άλλη...

      Διαγραφή
    4. φιλια μου καλυτερα περιμενε το λεωφορειο γιατι η αννουλα ραβει αυτη την εποχη και δεν προλαβαινει!!!!

      Διαγραφή
    5. Μαύρη λύσσα και κακιά!!!!! σε ένα μάθημα δεν ήρθα μόνο και αυτό γιατί άλλοι αποφάσισαν να.... (η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να πω τι έκαναν!!!) θα σας ράψω φίμωτρα!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πόσο καταλαβαίνω οτι πέρασες χάλια!!!Μέχρι κι άρθρο στη σφουγγαρίστρα άλλαξες...
    Τι να γίνει όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν, ρώτα κι εμάς που ξομείναμε πίσω
    Καλά να περνάς,ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΕΕΣΣΣ!!!
    Η ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥΠΕΡ,όσο για το aqua για να νάμαι Ιταλολάτρης το κατάλαβα αρκούντως κι ας μην είμαι και ζωγράφος.
    Φιλιά άπειρα (είδες σύναξη ,ε;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαααααααα!!!!! Τώρα το είδα το άρθρο της σφουγγαρίστρας!!! Φαντάσου τι αποθημένο έχω..... που τις βλέπω ... πολλές!!!! Χαρουλίνι μου και μένα μου έλειψες, να σηκωθείς και να έρθεις.
      Εσύ το κατάλαβες το χρώμα, αλλά έχουμε και τον "Γιαγκούλα" (Βιλλιώτη) που .......... αααααα... δεν της μοιάζει με aqua................ ουφ!!!!!!!! φιλάκιαααααααααααααααααα (σύναξη πλήρης)

      Διαγραφή
    2. Αχ να μπορούσα να γράψω όσα σκέφτομαι μόνο....χαχαχα...δεν πειράζει θα γελάω μόνη μου. Θυμίστε μου να σας πω τι σκέφτηκα...χαχαχα...

      Διαγραφή
  9. βρε Ανεττούλα μου... τι τραβηξες κορίτσι μου ενα μηνα...!!!!!ταλαιπωράκι ..πολύ έ;;; να ενώσουμε τις ταλαιπωρίες μας...χιι...χι...
    και εκανες καιτην συρταριέρα μεσα σε όλα...και υστερα λές οτι τεμπελιαζεις... μας έλειψες..και τωρα που γυρισα και εγώ θα τα λέμε;;;;;φιλακια περιμενω κατι που σου είπα..να δείς και τα μέηλ σου... ακουσες;;;;; φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου, εμείς έχουμε "ανοιχτούς λογαριασμούς", δεν το ξεχνώ, ξέρω ότι θα ξανάρθω σύντομα!!!!! έκανα και άλλα, ξέχασα να τα πάρω φωτογραφία!!! χαααα!!!! το ξεχασμένο!!! όταν είναι τα παιδιά κοντά.... δεν περιγράφεται...... θα τα πούμε από κοντά. φιλάκια πολλάααααααααααααααα

      Διαγραφή
    2. Πως το ξέρεις τώρα εσύ αυτό; Ποιος σου το είπε;;; Ρούλα μη περιμένεις πουλάκι μου να'ρθει...και κυρίως μη την παρεξηγείς...είναι μικιό ακόμα...

      Διαγραφή
    3. Με το μαλακό τα κομπλιμένα........ θα το πάρω 'πάνω μου!!!! Άμα βρώ γαμπρό θα σας τον στείλω να του δώσετε πληροφορίες!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ρούλας και Αγιου μην ταξεις!!! ..θα περιμενουμε και οι δύο..για τον Αγιο δεν ξερω Αννετα μου ..τι θα κάνει εκείνος δικαιωμά του ειναι...μπορεί να βαρεθεί να περιμενει........
      εγώ οχι.......χι..χι.. κανονισε...

      Διαγραφή
  10. Πω... πω... πως άντεξες βρε κορίτσι μου τόσο καιρό στην Σητεία!!! Πα... πα... πα... να μην ξαναπάς να κάθεσαι εδώ στο γραφείο σου και στο σπιτάκι σου παρέα με το laptop και την σφουγγαρίστρα!!!! Καλά η συρταριέρα έγινε τέλεια... εγώ βέβαια την βλέπω στο χρώμα της άμμου... αλλά δεν θα κολλήσουμε εκεί!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!! Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι δώσε λαβές στην άλλη, να λέει ότι δεν ξέρω από φωτογραφία ντιπ!!!!! χααααααααααα!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ Βικάκι μου, κόλλησα με τον Νέμο, τον έκανες υπέροχο, περιμένω πως και πως να σε δώ, φιλάκια πολλα και στη Δήμητρα

      Διαγραφή
    2. Μα στην άμμο σκάει το κύμα...τσ,τσ...δεν έχετε φαντασία!

      Διαγραφή
    3. Που σκάει στην Ακρόπολη???? Δεν μας φτάνουνε οι ξυλομπογιές, θα το παίξουμε και σουρεαλισμός??????

      Διαγραφή
  11. Τι ρομαντικο ,νοσταλγικο υφος πηρε η συρταριερα και πανεμορφο το καλοκαιρινο χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ Άφρα, έγινε γρήγορα και εύκολα, όπως γίνονται όλα όταν ήμαστε χαρούμενοι, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδω εισαιιιιιιιιιιιιι?σε πιασαααα

      Διαγραφή
    2. Σε καλλιτεχνικό πάντα επίπεδο πάντα μιλάμε...μη παρεξηγηθούμε Αννούλα...

      Διαγραφή
  13. σε περιμενω στο μπλογκ μου να τα λεμε και απο εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανη έγινε!!!!!!Το σχέδιο πολύ μου αρέσει!!!!!!Πραγματικά άλλαξε και τώρα είναι ξεχωριστή!!!!!!
    Αντε , γέμισες και τις μπαταρίες σου, καλό αυτό!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εφούλα, άντε να μαζεύεται η γειτονιά σιγά-σιγά να βγάλουμε τον χειμώνα, ευχάριστα, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. ΧΑΛΙΑ Ε;
    ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΠΑΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΗΜΑΝΗ ΤΩΡΑ;
    ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΑΝΝΕΤΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΗ Η ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ρενάκι μου. Διάβασα την ανάρτησή σου..... ωχ!!!! και 'γω σου έχω τάξει!!!!! κουμπαρά!!!! στρώνομαι αμέσωωωωως, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άλλο πράγμα έγινε! Ωραία αυτή η 3d πάστα, δεν την είχα υπ' όψη. Καλό Φθινόπωρο και καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, έχει πολλές εφαρμογές η πάστα διαμόρφωσης και στεγνώνει γρήγορα. καλό και δημιουργικό φθινόπωρο, να είσαι καλά

      Διαγραφή
  18. Πως να μη το ευχαριστηθείς το αποτέλεσμα....έγινε αγνώριστη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ, το κακό είναι ότι τώρα είμαι εδώ και θα αργήσω να ξαναπάω, φιλάκια

      Διαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΟΟΟΟΟΣΕΣ ...ΚΑΚΟΥΧΙΕΣ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΝΗΣΙ.
    Η ΣΥΡΤΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΙΝΑΣ.ΑΥΤΗ Η ΠΑΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια, εσένα που τα χεράκια σου κάνουν "θαύματα" με τις γυψόγαζες και τον πηλό, πρέπει να πάρεις και την πάστα να αρχίσεις να την χρησιμοποιείς. Όσο για το αποτέλεσμα.... δεν σε φοβάμαι... θα είναι υπέροχο, όπως όλα όσα φτιάχνεις, φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία, πολύ όμορφο το μπλογκ σου, μόλις γύρισα από 'κει.

      Διαγραφή
  21. το make over της συρταριερας ηταν πολυ πετυχημενο..!ευγε τέκνον μου χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...