Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Τραπεζάκι καφενείου

Καλή εβδομάδα με αγάπη με υγεία και αισιοδοξία !!!!!!!!!!!!!

Είχα σε μια γωνιά στο μπαλκόνι (από την πίσω μεριά, για να μην φαίνεται!!!) ένα παλιό τραπεζάκι καφενείου..... ξέρετε αυτά τα κλασικά τα μπλε, σκουριασμένο και ξεφλουδισμένο από την πολυκαιρία. Έμπαινα και έβγαινα, το κοίταζα, με κοίταζε λυπημένο και το ξέχναγα, μέχρι να ξαναβγώ!! Και κάποια μέρα το αποφάσισα: Πήγα σε ένα χρωματοπωλείο, αγόρασα τη γνωστή μπογιά που βάφει πάνω στη σκουριά, γύρισα σπίτι .......... και έβγαλα όλα μου τ' απωθημένα πάνω στο τραπεζάκι.
Απομάκρυνα τις φλούδες από την παλιά μπογιά με μια σπάτουλα.
Το έτριψα λίγο με γυαλόχαρτο.
Το σκούπισα/σαπούνισα να φύγει η πάνω-πανω σκουριά που βγήκε με το γυαλόχαρο (η υπόλοιπη έμεινε).
Το πέρασα δύο στρώσεις από το χρώμα (αυτό που καλύπτει τη σκουριά) που είχα επιλέξει (έχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων).
Πήρα και τα ακρυλικά υπό μάλης και.............. voila!!!!!!!!!!!


Τώρα πια δεν το έχουμε κρυμμένο!!!!
Το βγάζουμε................ πρώτη μούρη, στο Καβούρι!!!!!!!!!!!!!!!!! (τώρα το χειμώνα, καλού-κακού το 'χωσα μέσα στο σπίτι, να μη μου το φάνε οι βροχές).
Φιλάκια,
Να είστε όλοι καλά.

21 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια για να περιγράψω το πόσο μου άρεσαν τα έργα σου,χάζεψα μέσα στις αναρτήσεις με τους πίνακες,είναι φανταστικοί,τέλειοι,μοναδικοί!!!
    Το τραπεζάκι το μεταμόρφωσες σε στολίδι!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι πολύ γουστόζικο!!!!Μου αρέσουν όλες οι δημιουργίες σου,κάνεις εξαιρετική δουλειά μπράβο!!!Το τραπεζάκι σου έγινε υπέροχο!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΧ, τώρα ξύνεις πληγές...
    Είχαμε ένα στο σπίτι του άντρα μου κι η πεθερά μου την έπιασε το φιλότιμο να το χαρίσει στη γειτόνισά
    ...αυτή την προϋπάντησε ο Πολιτισμός,με πλαστικό απο τους γύφτους!!!
    Αξιζε ο κόπος σου έγινε κουκλί!
    Φιλίίί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xairome poy h sitia exei esena uaymastria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To εκανες ''ονειρο'' το τραπεζακι! Υποκλινομαι! Περιττο να σου πω οτι εχω δυο τετοια, ολοσκουριαστα τραπεζακια που θα τους αλλαξω τα φωτα οταν επιστρεψω Κερκυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...