Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!

Να 'μαι και 'γω με τις λαμπάδες μου!!!!!!!
Δεν είxα σκοπό να φτιάξω φέτος λαμπάδες..... αλλά με έπιασε το πείσμα μου!!!!! Τόσα χρόνια που τις ετοίμαζα για τα βαφτιστήρια και τις φίλες μου, είχα, η αλήθεια είναι, περισσότερο ελεύθερο χρόνο. Και τι να κάνουμε τώρα;;;;;; εντάξει τρέχω και δεν φτάνω..... εντάξει έχουν αλλάξει πολλά...... εισπνοή-εκπνοή που λέει και η Μισιρλούκα και............... "ντύνομαι, στολίζομαι, ψιθυρίζω ένα τραγουδάκι" και......... ξεκινάω να μην αλλάξω το έθιμο, να μην καταλάβουν αυτοί που τις περιμένουν, γιατί................... θα μιζεριάσω ακόμα πιό πολύ!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα!!!!

Κουτάκια ξύλινα βρήκα μόνο δύο, (εσείς τα πήρατε και δεν τα πρόλαβα..... το ξέρω!!!!! αλλοίμονό σας!!!!)  τα υπόλοιπα θα είναι με χάρτινο κουτάκι. Δεν πειράζει, γιατί στο μικρό βαφτιστηράκι δεν θα ξανακάνω το λάθος να πάω δική μου λαμπάδα.... που μου βγήκε το λάδι!!!!!!!!! πέρυσι να της φτιάξω λαμπάδα ζωγραφιστή και με πήλινα διακοσμητικά.................. και τρομάξαμε να τη συνεφαίρουμε από την απογοήτευση, γιατί το καημένο περίμενε κάποια από αυτές που έβλεπε στην τηλεόραση!!!!!!! χαααααααααααα!!!
"Πες ευχαριστώ στη νονά σου" της έλεγε η μαμά της όλο αμηχανία....... μούτρα το μικρό..... "γιε μου αλέσει!!!".... έλεγε αυτό, μέσα στην αθωότητά του!!!! χααααα!!!! κάγκελο οι υπόλοιποι!!!!! Το βράδυ μου είπανε ότι η τελευταία κουβέντα που είπε πριν κοιμηθεί ήταν "εμένα όμως, γιε μου αλέσει" !!! χααα!!!



Τις ζωγράφισα με απλά ακρυλικά χρώματα ζωγραφικής.
Αυτά!!!!!!!!! Δεν ξέρω αν θα προλάβω να ανεβάσω άλλη ανάρτηση μέχρι το Πάσχα, γιατί "ετοιμάζω ταξίδι....... μοναχά για πάρτη μου...... :-)))), γι' αυτό σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία για όλους....... μη μασάτε, θα την βρούμε την άκρη!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκιαααααααααααααααααααααααα

45 σχόλια:

  1. Em βέβαια κάνουμε γλύκες να τσιμπήσουμε βαθμουλάκι (τι βαθμουλάκι,βαθμουλάρα θάναι) απο την Κυρία...να γίνουμε η Αγαπημένη της!!!
    ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ η Κυρία των Β.Π.!!!Λιτές αλλά πανέμορφες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χάθηκε νάμαι εγω το βαφτηστήρι;πολύ θα τις εκτιμούσα!
    Ειλικρινά μ άρεσαν πολύ.Δεν έχει άδικο η Κυρία που λέει οτι είσαι έτοιμη για πορτραίτο.
    Ευτυχώς που θα λείπεις και δε θα δεις τα δικά μου χαϊρια...
    Καλά να περάσεις "εκεί" που θα πας, (εγω το "εκεί" το περιμένω την Πέμπτη για 4 μερούλες),να τα χορτάσεις τα παιδιά Πασχαλινή Ελλάδα και να μας γυρίσεις φρέσκια κι ανανεωμένη.
    Φιλάκια πολλά Καλό Πάσχα νάχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου ευχαριστώ πολύ!!!!! Βρήκα τώρα τι θα ανταλλάξουμε χέρι-χέρι με το παστέλι!!!! Το τι χαρά έχω που θα πάω να τα δώ!!!!! Όσο για φρέσια και ανανεωμένη που θα γυρίσω...........μήπως αλλάξω και χρώμα;;;; από την πολύ χλωρίνη;;;;χαααα!!! Με το καλό να δεχτείς και 'συ το αγαπημένο σου "εκεί"!!!!!!!! Λείπω δε λείπω, το μάτι μου εδώ θα το 'χω, μην ξεχνιόμαστε!!!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Τρελαίνομαι για σας τις δύο!! με διασκεδάζετε αφάνταστα!!ν είσαστε καλά βρε κορίτσια, το είχα ανάγκη!!!φιλάκια σας αγαπώ!!!

      Διαγραφή
  2. Και οι λαμπάδες και τα κουτιά είναι καταπληκτικά!! Γεια στα χέρια σου Άννα μου! Καλό ταξίδι να'χεις και Καλή Ανάσταση με υγεία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ, αγάπη και υγεία για όλο τον κόσμο, φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Κατερινάκι, έπρεπε να ήσουνα εκεί, μετά την πρώτη αμηχανία μεταξύ "μαμάς - που αισθανότανε άσχημα" και "νονάς - που την ήρθε ταμπλάς από την αντίδραση της μικρής", έπεσε πολύ γέλιο!!!! Γελάγαμε και το καημένο το μικρούλι, μας κοίταζε καλά - καλά!!!! Το ξέρω πως θα αλλάξει, η μεγάλη βαφτιστήρα μου, περιμένει τη ζωγραφιστή λαμπάδα της, πως και πως κάθε χρόνο!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννετάκι μου πειράζει να γίνω το λίγο μεγαλύτερο βαφτιστήρι σου να έχω και εγώ μια ζωγραφιστή λαμπάδα??? ας είναι και σε χάρτινο κουτάκι... καθόλου δεν θα με πειράξει!!!!! Καλό Πάσχα γλυκιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλη μου την καρδιά σου τη χαρίζω.... και από τώρα και στο εξής .... σε θεωρώ βαφτιστήρι μου!!!!! Φιλάκιααααααα πολλά και σε 'σένα

      Διαγραφή
  5. Έμαθα πως έχετε ωραίες λαμπάδες κυρία μου και ήρθα!Σωστά με πληροφόρησαν όπως βλέπω...είναι πολύ γλυκές και σικάτες!!!Όπως αρμόζει εξάλλου στη δημιουργό!Μπράβο Αννούλα...κι εγώ φέτος δεν έχω προλάβει ούτε μία να φτιάξω...Θα σου ζητούσα μία αλλά περιμένω απ'αλλού, δώσε στην Ποδηλάτισσα να σε φωνάζει νονά!!! Καλά να περάσεις και η χλωρίνη με μέτρο...μη μας ξεβάψεις...φιλιά στα παλικάρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σ' ευχαριστώ πολύ. Και δεν τις έκανα (όπως γράφει η "καλόγνωμη" παραπάνω) για να τσιμπήσω βαθμουλάκι!!!!.... άντε πιά!!!!! Πόσο πιό πολύ να ξεβάψω!!!! είμαι που είμαι "ξανθόψειρα" χαχαχαχα!!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Αννα μου είναι πανέμορφες οι λαμπαδες σου!
    Γελασα με την "περιπέτεια" που είχες πέρυσι με το βαφτιστήρι! Ατιμη τηλεόραση! Μεταξύ μας κι εγω τους κάνω πλυση εγκεφαλου κάθε χρόνο στα κουτσούβελα ,μην πάνε και ζητήσουν καμιά τετοια λαμπάδα, που εδω που τα λέμε μόνο λαμπάδες δεν είναι!
    Φιλιά ,καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, έτσι είναι τα πιτσιρίκια, τι να κάνουμε!!!! Τα βομβαρδίζουν με τις διαφημίσεις γιατί αυτά δεν έχουν αντιστάσεις, δεν πειράζει, αρκεί όταν μεγαλώσουν να καταλαβαίνουν!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. ΑΝΝΕΤΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΑΝΘΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ Η ΝΟΝΑ ΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΕΡΝΕ ΛΑΜΠΑΔΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΚΑΤΣΟΥΦΙΑΖΕ. ΗΘΕΛΕ BARBIE. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!! Εεε.. τι να κάνουμε, παιδάκια είναι. "Αφήστε τα παιδιά να είναι χαρούμενα... έχουνε καιρό να πικραθούνε!!!" μου έλεγε κάποιος!!!! ψέματα;;;; γλίτωσε κανείς;;;;χαχα!! φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Θέλεις να γίνεις και δική μου νονά;
    Πολύ όμορφες και ρομαντικές οι λαμπάδες που έφτιαξες. Να περάσεις καλά και να προσέξεις να μην σε ξαναπάνε "συνοδεία" στο ταμείο.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σωσόκα μου, να είσαι καλά!!! Θα περάσω καλά γιατί θα έχω τα παιδιά, όσο για τη "συνοδεία"!!!!!! χαχαχα!!!!. Φιλάκιααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Γι' αυτό εγώ δεν κάνω λαμπάδες για παιδάκια.... ΜΟΝΟ για μεγάλους!!!
    Που εκτιμούν και θαυμάζουν το ταλέντο μου, την καλαισθησία μου, τη δημιουργικότητα μου, τις ιδέες μου........ Καλά, καλά, μη βαράτε όλες μαζί... μία μία....πλάκα κάνω, α μα πια!!!!!!
    Αννέττα μου, πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου και ζωγραφιστές μάλιστα!!!!
    Καλό Πάσχα και να περάσεις τέλεια όπου πας....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Φιλία μου.... έτσι, έτσι το ηθικό ακμαίο!!!!! Ευχαριστώ πολύ, πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  10. υπέροχες λαμπάδες!!!αυτό το γιε μου αλέσει το έχω ζήσει....τώρα όμως που μεγάλωσαν τις εκτιμούν...Καλό Πάσχα γλυκιά μου...καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα μου σ' ευχαριστώ πολύ και 'συ να είσαι καλά, να περάσετε καλά, φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα!!!
    Πού ωραίες οι λαμπάδες σου και τα κουτιά.
    Όσο για το βαφτιστήρι έτσι είναι όλα τα παιδιά!!!
    Να περάσεις καλά ότι και να κάνεις όπου και να πας!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι, ναι έτσι είναι τα παιδάκια, γι' αυτό τα χαίρομαι, γιατί είναι αθώα. Και 'σεις να περάσετε καλά, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου,πολύ ρομαντικές!Καλές γιορτές εύχομαι!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες οι λαμπάδες σου. Εγώ δε βρήκα κανένα ξύλινο κουτί.Μάλλον πήρες τα 2 τελευταία.Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα... πονηρό Κατερινάκι.... καλά και πρόλαβα!!!! χαααα!! Καλή Ανάσταση Κατερινάκι μου, φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Μεχρι να καταλαβω-μεταφρασω το ..γιε μου αλεσει περασε ενας χρονος dt!!Πολυ γελασα με την ..απογοητευση της μικρης που δεν εκτιμησε το χειροποιητο δωρο.Σε λιγα χρονια ομως θα ερχεται για μαθηματα(ελπιζω!)
    Καλο Πασχα...οπου πας.. να περασεις ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο στόμα το έχουν τα πιτσιρίκια το "γιε μου αλέσει"!!!!, για το φαγητό... για όλα!!!! Δεν πειράζει μικρούλια είναι και όπως είπες, αλλάζουν όταν μεγαλώσουν. Ξέρεις τι της πήρα τελικά;;;; μιά λαμπάδα Barbie με μαρκαδόρους ζωγραφικής!!! χαχαχαχα!!!!! Και 'συ να περάσεις όμορφα, φιλιά

      Διαγραφή
  15. So romantic and pretty:-) Thanks for stopping by, hugs Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Amei as velas... adoro flores.

    °º♫♫
    Páscoa é renascer.
    Feliz recomeçar!
    Feliz Páscoa!

    。°º..(
    。°º.(,)
    。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    。˛º°%¤ª“˜¨¨
    °°º❊#ª“˜¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Ο ΝΑΚΟΣ ΣΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΕΙΧΕ ΞΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΠΟΛΥ ΦΙΝΕΤΣΑΤΕΣ !!!!ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ ΕΙΧΑ ΝΟΝΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΛΑΜΠΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΝΟΝΑ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΣΚΑΓΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ.ΦΕΤΟΣ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΛΑΜΠΑΔΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΛΑΝΤΑΞΑ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ.ΤΙ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ Ε??!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΝΝΕΤΟΥΛΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασούλι μου, το ξέρω πόσο άσχημο είναι, να παίρνει το ένα παιδάκι δώρο και το άλλο.... να κοιτάει!! Τελικά όλοι κρύβουμε μέσα μας ένα παιδάκι. Να είναι καλά το κοριτσάκι σου, να σου ξαναφτιάξει και του χρόνου, φιλάκια πολλά, να περάσετε καλά και αγαπημένα.

      Διαγραφή
    2. Και εγώ σαν την Νάσια ουτε λαμπαδα ουτε δωρακι.... ..σαν παιδί....τώρα ...μου κανουν τα παιδια μου... αλλα το άποθημενο...δεν φευγει... αλλα περασμένα ξεχασμένα δεν λένε;;;
      σιγα... εχουμε εμεις να δωσουμε όσα μας έχουνε λείψει!!!! ...να μην τα στερηθούν άλλοι....φιλακια π[ολλα..

      Διαγραφή
  18. Καλη Μεγαλοβδομαδα να εχεις με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χα..χα... το τι γέλιο έκανα και εγώ δεν λέγεται Αννετουλα μου... ειδες τα παιδοιά μια αφοπλιστηκή ειλικρίνεια που την έχουν;;; το μικρό ειπε αυτό που ένιωθε...χι..χι..ασε που οι λαμπάδες σου μιλανε....και έγιναν απλά υπέροχες....και επιτέλους κοντά σας πάλι να ξανα βρώ την παρέα μας που τόσο μου έλειψε!!!!!!να περάσεις όπου και να πάς καταπληκτικά.....θα τα λέμε επιτέλους!!!!! πολλα φιλακια και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ..!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμένα Αννετάκι μου γλυκό, μου "αλέσει" πολύ πολύ κάθε λαμπάδα που ζωγράφισες!! τέλειες καλή μου!!!Ειδικά τα χρωματάκια τους τα απαλά, τρέλλα!!!μπράβο σου ,θα ξετρελλαθούν όλοι!!! Κι αν κάποιου "Γιεν του αλέσει", κράτα την για μένα... φιλάκια , καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση , να περάσετε όλοι υπέροχα, και καλό σου ταξίδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. annetaki mouuuu χρονια πολλαααα!!!!
    χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!filakiaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ¸.•°`♥✿⊱╮
    FELIZ PÁSCOA!!!

    ( ),,( )
    (=':'=)
    (,,)♥(,,)
    º°❤.•°º╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!! Αννετουλα μου..χρονια πολλα ευχωμαι να περσαες όμορφα με τους δικούς σου ...και τώρα μια μαντιναδα μου της Θεσσαλονικιας...

    Ολες τσ ευχές των ημερών..
    τσ Ανάστασης την χάρη..
    μες την ζωή σου ευχωμαι..
    να τ.α χεις φυλαχταρι..!!!!!!!!!!! φιλακια πολλα..Ανατάσιμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι κανεις;;;; Αννετουλα μας σε χασαμε..ελπίζω για καλό!!!!!!! φιλακια΄πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Xρόνια πολλά Άννα μου, υπέροχες οι λαμπάδες σου και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΩΔΙΔΩ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΑΤΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    ΦΙΛΊΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...