Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΟΙ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ

Μιά φιγούρα που είχα δει από την καλή μας Ανεράιδα, μου άρεσε πολύ. Η έμπνευσή της ήταν από τη γνωστή κεραμίστιρια Μαρία Λαλαούνη της οποίας η δουλειά είναι εξαιρετική και τη θαυμάζω. Δεν ήθελε και πολύ για να μου ξυπνήσει τα "αντιγραφικά" μου ένστικτα!!!!!



Είναι αυτοξηραινόμενος πηλός, βαμμένος με ακρυλικά χρώματα και στο τέλος περασμένος με πατίνα. Τα μαλλιά, τα λουλούδια και το φόρεμα, είναι ανάγλυφα.
Όταν την τελείωσα, μου φάνηκε σαν κάτι να ήθελε να μου πει..... ότι ήταν πολύ μόνη. Έτσι λοιπόν της έφτιαξα μιά φιλενάδα, να έχουν να τα λένε όταν δεν είναι κανείς εκεί γύρω!!!!

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει που και πως θα τις στήσω (ξύλο, τελάρο....) κάθε πρόταση δεκτή.


ΚΑΙ....................
ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!


Πρέπει να απαντήσω στις ερωτήσεις:

1.Αγαπημένο τοπίο/εικόνα/θέα:

Η θέα από το μπαλκονάκι μου στη Σητεία. Αν κάνω το λάθος και καθίσω βράδυ, με βρίσκει το ξημέρωμα!!




2.Αγαπημένο ποτό του χειμώνα ή του καλοκαιριού:
Η μπύρα - χωρίς σχόλια, για να μην βρούνε ευκαιρία.... μερικοί - μερικοί!!!!!!!

3.Αγαπημένο χρώμα:
Μπλέ σε όλες του τις αποχρώσεις.

4.Αγαπημένη μυρωδιά:
Η μυρωδιά της ψημένης καραμέλας.

5.Αγαπημένη βόλτα/ταξίδι/ με όποιο μέσον:
.... να ξεκινάει το καράβι για Κρήτη..... μαγεία!!!
Το βραβείο τοχαρίζω σε όποιον θέλει να παίξει. (φρόνιμα!!!!)
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

100 σχόλια:

  1. Ενώ δεν έγραψες πολλά έχω να σου πω τόσα...Ας ξεκινήσω με τις κοπέλες σου τις πολυλογούδες!Έγιναν κούκλες!Μου αρέσει η έμφαση στο μαλλί!Γνώμη μου είναι να μπουν σε ξύλο που θα του έχεις κάνει κάποια παλαίωση.Πάμε στο παιχνίδι...Ευχαριστώ για την ανταπόκριση...ας έκανες κι αλλιώς!Δεν βλέπω όμως το βραβείο πουθενά!Και κανένα άλλο!!!Τι τα κάνεις τα πουλάς;Σε πειράζω...ξέρω την αλήθεια και σιωπώ...Κρήτη αγαπημένη!!!Μόνο που μου'σαι στην άλλη άκρη...θα βρεθούμε στη Ρούλα για ρακές τι λες;Αυτά προς το παρόν...το βράδυ θα καλέσω ενισχύσεις...χαχαχα...η Πικρόχολη θέλει να εκδικηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι!!!! και για την ιδέα της τοποθέτησης. Τα βραβεία μόλις τα παραλάβω, φεύγουνε για Sothby's κατευθείαν!!!!!χα!!! δεν είναι καιρός για ανωτερότητες!!!!!

      Διαγραφή
    2. Που κατάλαβε κιόλας η Μαρία ότι οι κοπέλες σου είναι πολυλογούδες;Μήπως άλλες έχουν το όνομα και άλλες την χάρη;

      Διαγραφή
    3. Δεν ακούς τόση ώρα τι έχει πει το στόμα τους Σωσώ;

      Διαγραφή
    4. Ενω η "στόμα έχω και μιλιά, δεν έχω" Μαρία...... τα ακούει!!!!! (συγνώμη Σωσώ)

      Διαγραφή
    5. Δεν ακούω με το στόμα...με τ'αυτιά ακούω κι επειδή είμαι και πολύ μικρότερή σας ακούω και πολύ καλά!!!

      Διαγραφή
    6. ΓΙα δες !!!! Μαράκι...λολού και Αγίου μην τάξεις... και εγώ Αγιος δεν ειμαι..χι..χι.. οπότε κανόνιζε...!!!!
      Τωρα πάω ως συνήθως στη σειρά μου να σχολιασω...τις φιλεναδες...!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ και μένα αυτή είναι η αγαπημένη μου βόλτα ταξίδι όπως θες πες το, να ξεκινάει το πλοίο για Κρήτη να είμαι μέσα και να βλέπω το λιμάνι του Πειραιά να απομακρύνετε,εκείνη την ώρα δεν θέλω τίποτα άλλο,εκεί αρχίζουν και τελειώνουν όλα!!!!
    Οι κοπελιές σου πολύ όμορφες,εγώ θα τις άφηνα και έτσι και θα τις κρέμαγα στον τοίχο αφού τις τρυπούσα λίγο από πίσω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου, το ξέρω το συναίσθημα και είναι υπέροχο!!!!!..... Κυριακή κοντή γιορτή!!!... ο Αύγουστος πλησιάζει!!!! Φιλάκια και ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Νά μαι και εδώ ..φυτρώνω εκει που δεν με σπέρνουν ..γιατί..κατι διαβασα για Αυγουστο!!!! κανόνισε..΄ε;;;;

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλειες οι μορφές σου!αναδύουν μια γλυκειά ηρεμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Είναι από αντιγραφή αλλά δεν έχει και τόσο σημασία.... όταν κολλάμε από ιδέες... βάζουμε τα μεγάλα μέσα!!!!!

      Διαγραφή
  5. ...ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ...ΥΠΕΡΟΧΕΣ...ΣΑΝ ΚΕΡΑΜΙΚΕΣ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ..ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΚΩΣ...ΑΜ ΠΩΣ!
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΥΦΗ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ...ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ...ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!!!!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, μακάρι να είχα το ταλέντο σου σ' αυτά!! Θέλω πολλές "ώρες πτήσεις" για να πάρω μπροστά.... να δω που θα τις βρώ!!!! Φιλάκια (ζουμερά μην ξεχνιόμαστε!!!) και ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Μετά την αεροναυπηγό-Έφη,έχουμε και την πιλότο-Άννα!!! Το στήνουμε το αεροδρόμιο... τρέμε Βενιζέλε!

      Διαγραφή
  6. Και μένα μου αρέσουν οι κοπέλες σου. Το πως θα τις στήσεις, θα σου το πουν τόόόόσες άλλες.Για τις απαντήσεις στις ερωτήσεις δεν έχω να προσθέσω κανένα σχόλιο, μιας και μας το απαγόρευσες. Συγγνώμη ζήτησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εσύ μόνο την ερώτηση με τα ποτά είδες και εισέπραξες την απαγόρευση;;;;; Δεν έχει άλλες ερωτήσεις;;; (συγνώμη Σωσώ!!!). Πες ότι εκείνο περίμενες ..... και σου κόψανε τη φόρα (συγνώμη Σωσώ!!!!) .... για να πετάξεις καμιά μπηχτή (συγνώμη Σωσώ!!). χαχαχαχααααααααααα!!!!! Ευχαριστώ Σωσώκα μου (και συγνώμη!!!!) φιλάκιαααααα πολλά

      Διαγραφή
    2. Με αποζημίωσες με το να ζητήσεις 4 φορές συγγνωμη.Φιλιά και για πριν και τώρα.

      Διαγραφή
    3. Συγνώμη κι από μένα...αλλά κι εγώ αυτό θέλω να σχολιάσω...Όταν λες η μπύρα...εννοείς όλο το βαρέλι προφανώς, γιατί ο κόσμος θα νομίζει πως πίνεις κανένα ποτηράκι...

      Διαγραφή
    4. Απαγόρευση - ξεαπαγόρευση, σιγά μην το κατάπινες!!!!! το ποτηράκι έχει διαπραγματεύσιμο μέγεθος...... υπάρχει και ο king - kong!!!! (συγνώμη Σωσώ!!!!)

      Διαγραφή
    5. Υπάρχει όμως και η δαχτυλήθρα...οι κυρίες ποτέ δεν προτιμούν τα μεγάλα...Αννούλα...είναι διακριτικές...και μιλάω για ποτήρια πάντα...

      Διαγραφή
    6. ..... θου Κύριε!!!! δεν θα απαντήσω στον πειρασμό!!!!!... γιατί μετά θα ζητάω συγνώμη στη Σωσώ, όλη νύχτα!!!!!

      Διαγραφή
    7. Μη σου πω πως θα πρέπει να εξομολογηθείς και να μεταλάβεις...

      Διαγραφή
  7. ΑΝΝΕΤΤΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΚΡΥΜΑΛΛΟΥΣΕΣ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ !!!!!!
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΕ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ..ΣΚΕΨΟΥ....ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΑΦΩΝΕΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εφάκι. Δεν είναι μόνο που τις έχω αντιγράψει!!!! μου ψιλο-σταβώσανε και στο στέγνωμα, οπότε περιορίζονται οι επιλογές.... για να δούμε.... κάτι θα σκεφτώ. Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφες έγιναν!
    Εγώ θα τις κρεμούσα όπως είναι για να δώσω έμφαση
    στην προσωπικότητα τους.
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά λες, να μην έχουν τίποτα ανάμεσά τους, να εμποδίζει το κουτσομπολιό!!! χαχα!!! ευχαριστώ, φιλιά

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφες!!! Κι εγώ όπως είναι θα τις έβαζα...αλλά κοντά την μια με την άλλη ...για να έχουν παρέα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Άσπα μου, κοντά θα τις βάλω........ να 'χουνε να ... λένε (θα κρυφακούσω να δω τι θα ψηφίσουνε!!!), φιλάκια ευχαριστώ

      Διαγραφή
  10. Φανταστική δουλειά γλυκιά μου, πολύ όμορφα και τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το ξενιτεμένο μας!!!!!! Πέρασες καλά... το είδα, να είσαι καλά, να είσαστε πάντα μαζί και αγαπημένοι!!!! Ευχαριστώ Αχτιδούλα μου

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, μ αρέσει το στυλ αυτό στις γυναικείες φιγούρες που έφτιαξες !! Και το ότι είναι η μια προφιλ κι άλλη ανφας , και το κυματιστό μαλλί !!
    Σίγουρα θα ναι καλύτερες πάνω σε ξύλο ή ακόμα καλύτερα πάνω σ ένα παλιό παραθυρόφυλλο (από αυτά που τα πετάνε , από παλιά γκρεμισμένα σπίτια) , ή φτιάξε δυο ξύλα μακρόστενα με κορνίζα σαν παράθυρα που σε κάθε ένα απ αυτά αγναντεύει και από μια κοπέλα, για σκέψου το !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου αρέσει πολύ η πρότασή σου, ειδικά αυτή με τα μακρόστενα ξύλα με κορνίζα σαν παράθυρα. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, να είσαι καλά, φιλιά

      Διαγραφή
  12. Ααααα, μ' αρέσουν πολύ οι φιλενάδες..... Εγώ δεν τις βλέπω και για πολύ ομιλητικές, μάλλον μια τάση για ρεμβασμό έχουνε!!!! Και τι σημασία έχει που είναι αντιγραφή; Σιγά να μην είναι αποκλειστικότητα το γυναικείο πρόσωπο με τα πλούσια μαλλιά!!!! Δικές σου είναι και εγώ θα τις έβαζα σε δυο ξεχωριστά ξύλα παλιωμένα, να κοιτάει η προφίλ την ανφάς!!!!! Όταν τσακωθούνε, τις αντιστρέφεις!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....χαχαχα!!!! είναι σιγανά ποταμάκια, όταν δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι..... ανάβει το κουτσομπολιό!!!!!! έτσι που πάει, σίγουρα κάποια στιγμή θα τσακωθούνε και θα πρέπει να τις βάλω πλάτη με πλάτη!!!χαχα!!! Ευχαριστώ Φιλία μου, φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Φιλία σωστή σε βρίσκω...για την αντιστροφή...χαχα...

      Διαγραφή
  13. αννα μου υπεροχες οι φιλεναδιτσες..τι καλα που εκανες δυο να ειναι παρεουλα μπραβο!
    αχ αυτο το μπαλκονακι στη σητεια..ποσο σε καταλαβαινω να ξερες:)
    πολλα φιλια σε σενα και στις φιλεναδιτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Τόμυ μου..... αχ το μπαλκονάκι μου, να 'ξερες πώς το περιμένω να πάω πάλι!!!!! φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Ααααα δεν παίζω......!!!! Εσένα σου έγινε τέλειο το μαλλί και η υφή και τα χρώματα....!!!! Μπράβοοοοο σου!! Θέλω επειγόντως οδηγίες (θα σου στείλω μέιλ, έχεις κάπου τη διεύθυνση φαντάζομαι...)Και η φιλενάδα υπέροχη ιδέα!!! Όπου και να τις βάλεις θα είναι τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανεράιδα μου εσύ μου έδωσες την ιδέα και σε ευχαριστώ γι' αυτό. Να κάνεις και 'συ μια φιλενάδα στη δική σου. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Άννα μου, υπέροχες οι φιλενάδες σου! Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα να τις βάλεις σε ξύλο και να κάνεις παλαίωση ή κρακελέ!! Αχ, Κρήτη....αγαπημένο νησί, με υπέροχους ανθρώπους! Να χαίρεσαι το βραβείο σου και σου εύχομαι ότι καλύτερο! Καλή συνέχεια, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα.. ναι, ναι ...Κρήτη αγαπημένη!!!! φιλάκια

      Διαγραφή
  17. ANNETA MOY ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΗΛΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Μ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Η ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΤΗΣ ΛΑΛΑΟΥΝΗ.ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΞΥΛΟ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΚΕΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΠΑΤΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΦΙΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΙ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις Νάσια μου, είναι υπέροχες οι φιγούρες της. Ναί η Φιλία μας, είχε πολύ ωραία ιδέα!!! Τι καλά που σκέφτηκα να σας ρωτήσω!!! Με τέτοια ανταπόκριση, όταν στηθούν, θα τις ανεβάσω. Ευχαριστώ πολύ για όλα (και για τα καλά σου λόγια για την Κρήτη), φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Ηρθα στη σειρά μου να μην φωναζουνε τα κορίστια πως παιρνω την σειρα τους,..αν και την σκανταλιά μου την εκανα σχολιαζοντας πιο πάνω..χι..χι.. δεν μπορώ να αντασταθώ σε απαντησεις..χι..χι... εγώ θα αρκεστώ στο ότι μου άρεσαν υπερβολικα..οι φιλεναδες σου ..Ανετουλα μου.. και όσες ξέρουν το αθλημα του πυλού σου τα ειπαν νομίζω τα καλα λόγια εγώ συγνώμη σταθηκα σε αυτό που βλέπεις απο το μπαλκονακι σου στην Σητεία... που ειναι καλέ;;;..εχω παει δυο τρείς φορές... πανεμορφο μέρος πρωτα ομως περνατε απο μένα για καμιά ρακί...στο δρόμο σου ειμαι..χα..χα..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Ρουλίτσα μου τη Σμαραγδένια!!!!!!! Κανενός την σειρά δεν παίρνεις!!!!!! είδες θέα το μπαλκονάκι μου!!!!! όπως κοιτάς την Σητεία από τη θάλασσα, είναι στο δεξιό μέρος, πάνω από το λιμάνι. φυσικά και θα περάσω για ρακί, αλλά και 'συ θα πάρεις τον Σμαραγδένιο μας, τον Αύγουστο και θα έρθετε!!!!! φιλάκια, ευχαριστώ πολύ!!!!!!!1

      Διαγραφή
    2. Και βέβαια θα το κανουμε.... θα τα πούμε απο κοντα... τι ειναι ο Αυγουστος νομίζεις;;; δυό μήνες και ΝΑΤΟΣ!!!!!!! χι..χι.. φιλακια..

      Διαγραφή
  19. Άννα μου είναι τέλειες!!
    Έγιναν τόσο ωραίες, κι ιδέα να κάνεις δυο μαζί νομίζω ότι θα οδηγησει σε μια εξαιρετική συνθεση! Δεν ξερω γιατί αλλά θα μου άρεσαν σε ξύλο περισσότερο!
    Εκτως ,βεβαία, αν χρειαστείς το ξύλο για τα δυο ζιζάνια που το'στησαν το πανηγύρι απο πάνω! Πεθαίνω για ατάκες Σωσώς και Βιλλιώτη! Χα,χα!

    Η Κρητη ως προορισμός προορισμός παραμένει στη σφαίρα των επιθυμιών ακόμα, κάτι μου λέει ότι θα τη λατρέψουμε όταν καταφερουμε να πάμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ξύλο δεν θα τα πιάσω τα ζιζάνια παραπάνω, αλλά θα ονομάσω τις κοπέλες "Βιλιώτη" και "Σωσώ" χαχαχα!!!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, τελικά σε ξύλο θα τις βάλω, συμφωνώ. Να μας έρθεις στην Κρήτη, να είναι και Αύγουστος να είμαι και 'γω εκεί. Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Να και οι τιμητικές ονομασίες...γίναμε έργα τέχνης Σωσώ!!!Άντε και πτέρυγες...

      Διαγραφή
    3. Με γειά τα ονοματα κορίτσια!!!! χα..χα.. μπράβο Ανετούλα!!!! μονο που θα σου γυρεύουνε βαφτιστικά!!!!!χα..χα..

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφη δουλειά. Μου αρέσει και μένα πολύ η ιδέα της Αθηνάς. Αχ δεν έχω μυρίσει ποτέ ψημένη καραμέλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου. Καλά η Αθηνά..... έγραψε με την ιδέα της!!!!! Την καραμέλα εννοώ, αυτήν που βάζουν πάνω από τα παγωτά ή στον καφέ... είναι υπέροχη, φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Υπεροχες οι κοπελες σου, μου αρεσουν πολυ τα μαλλια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αννέτα μου, είναι εξαιρετικές οι "φιλενάδες" , με σημασία στη λεπτομέρεια! Και νομίζω ότι θα είναι πολύ όμορφες πάνω σε "παλιωμένο" ξύλο! Φιλιά στην όμορφη Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αννέτα μου γλυκειά, πανέμορφη την έκανες την κοπέλα!!!Τη θέα σου την λάτρεψα!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου!!! Μου αρέσουν τα χώματα που επέλεξες! Δεν ξέρω τις διαστάσεις τους, αλλά θα προτείνω μια ιδέα που εγώ θα επέλεγα να τις χρησιμοποιήσω:...Σε μία παλαιωμένη κορνίζα (στο χρώμα του ξύλου) καθρέφτη. Πάνω δεξιά, η κοπέλα που είναι προφίλ και κάτω αριστερά η φιλενάδα της...Καλώς σε βρήκα :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλο μηνα!!!
    Πολυ ομορφες οι φιλεναδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλο Μηνα Αννα μου!!!Η κοπελες σου μου αρεσουν πολυ τοσο πολυ που λεω να δοκιμασω να κανω κι εγω!!!!Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Περίμενα μηπως μακρύνει το μαλλί και ενταχθώ στις φιλενάδες,αλλά μάταιος κόπος...
    Ασε που δεν μπορώ νάμαι κι η κυρά σαρακοστή...μουγγή!
    Αν βρεις κάπου να με στριμώξεις,θα τ αποδεχθώ.
    Ελπίζω να έπιασες το Μάη και χωρίς εμένα ή δε κατάλαβες την απουσία μου;βλέπεις με τη Σμαραγδένια που παρεμβάλεται που να βρεις σειρά (Ρουλάκι ατίθασο, σε πειράζω!)
    Αννιώ μου ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κοριτσάκια μου γλυκά και αγαπημένα, σας ευχαριστώ πάααααρα πολύ για τα καλά σας λόγια και την αγάπη σας (και φυσικά τις πολύ ωραίες ιδέες για το στήσιμο!!!). Δυστυχώς δεν έχω πιά χρόνο να απαντήσω στην κάθε μία χωριστά, αλλά...... που θα πάει!!!! μετακόμιση είναι .... θα τελειώσει. Σας στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιάαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΙΠΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΙΔΕΣ ΙΣΩΣ!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΑ ΒΗΚΑ ΤΟΟΟΟΣΑ ΣΥΡΤΡΑΡΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΑΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ..........ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!!!!
    ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΥ ΠΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΣΚΕΤΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΕΒΑΖΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΙΝΩ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΑΦΤΙΣΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι φιλενάδες είναι σούπερ ιδέα!!!Πάρα πολύ όμορφα φτιαγμένα.Μπράβο και καλή συνέχεια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλέ Ανετούλα;;; με τις φιλενάδες μας άφησες...εσύ που εισαι;;;;;
    για κατα δώ;;;;; χρωσταμε και φιλια...που θα τα δωσουμε καλέ;;;; στις φιλεναδες;;; χι..χι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα που παρακολουθείς τακτικά τις αναρτήσεις μου και μου δίνεις , με τα τόσο καλά σου σχόλια , δύναμη για συνέχεια !!!
    Ομολογώ ότι και εγώ εντυπωσιάστηκα πολύ με τις όμορφες δημιουργίες σου και σου εύχομαι καλή συνέχεια με την ίδια πάντα έμπνευση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ωραιοτατααααα!!!!!!αλλα θα ελεγα να αφησεις τους πηλους και να πιασεις καμμια κουτα να μεταφερεις......γιατι δεν βλεπω να γινεται αλλιως η δουλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφες οι φιλενάδες, αλλά μάλλον δεν τις έχεις κάνει κάτι ακόμα, ε? Εγώ θα πρότεινα να φτιάξεις για την κάθε μια από ένα ξύλινο τετράγωνο πλαίσιο και να τις κρεμάσεις από το κέντρο του επάνω οριζόντιου ξύλου. Δεν ξέρω αν το περιέγραψα καλά, αλλά θα μου άρεσε να μην έχουν πίσω κάποιο υλικό ή χρώμα. Ελπίζω να βοήθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. νασε καλα Ανετα μου..η καθεμια μας πιστευω εχουμε απο ολες ενα κοματι..Δικο της και η Villioti Δικο μας..απο αυτα που ειπαμε..ειναι σαν να σε ξερουμε..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου..πανεμορφο το εργο με τις φιλες..θα το θελα πανω σε ξυλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πραγματικά είναι απίστευτο το πόσο όμορφο είναι αυτό που δημιουργησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να 'μαι κι εγώ!!!! Αννετάκι απ'ότι κατάλαβα ανήκεις κι εσύ στο team των μεγάλων καλλιτεχνών!!! Εγώ δεν έχω παρά να κάτσω εδώ σε μια γωνιά και να θαυμάζω!!! Φιλιά και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. .•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    Excelente trabalho.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º °♫♫♪¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Που είσαι καλέεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!Οι φιλενάδες κοντεύουν να βαρέσουν ενέσεις!!! Γύρναααααααα.Τόσος κόσμος έχει έρθει...και νέοι φίλοι...τσ,τσ...τι θα λέει ο κόσμος...για ακατάδεχτη θα σε περάσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τη τα Βιλλιωτη και Χαρά..μηπως ακουσει εσας και φανεί.....ακομα και εγω με κλεμενο ιντερντ...τα λεω.....χι..χι.. φιλιααααααααα αντε ελα... στην Κρητη....παρε κι οσες θελουν να ερθουν......

      Διαγραφή
  41. Στο τέλος θ αρχίσει κι η μουγγή να διαμαρτύρεται. Είπαμε...είπαμε...αλλά όχι κι έτσι!
    Αντε ξεκόλα απο την πισίνα,για τους Ολυμπιακούς προπονείσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γύρνα Άννααααααααααααααααα...Στοίχειωσαν οι φιλενάδες!!! Θα φάνε τις κοτσίδες τους ώσπου να'ρθεις!!! Μη στα βαθιάααααααααααα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. επέστρεψα και δεν σε βρήκα...ελπίζω να είσαι κάπου και να περνάς καλά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Την Λαλαούνη την εχω ζηλέψει πολλές φορές αλλά δυστυχώς δεν νομίζω να πιάνουν τα χέρια μου!! Οι φιλενάδες οι δικές σου τέλειες. Να προτείνω κάτι χλωμό το βλέπω γιατί από φαντασία τζίφος!!Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Α...γεια σου Άννα...Τι κάνεις; Ωραίες οι φιλενάδες σου! Τις θυμάμαι νέες σαν να'ταν τώρα ρε παιδί μου!Οι καημένες γέρασαν...άσπρισαν τα μαλλιά τους...έτσι είναι η ζωή...περνούν τα χρόνια...Τις ξέχασες εδώ τόσα χρόνια μόνες...Τι έγινε βρε ψυχή...τελείωσαν τα παιδιά του Αποστόλη το πανεπιστήμιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!!!!! γελάσαμε πάλι σήμερα!!!!!!! αφού δεν έχω τίποτα καινούργιο, βγήκα "εκτός" από ιδέες!!!! εμένα είναι να μην με αφήσεις να τεμπελιάσω..... μου γίνεται αγαπημένη συνήθεια. Τα παιδιά του Αποστόλη, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, δεν θα έχουν καιρό για πανεπιστήμιο..... θα ζητιανεύουν όλη μέρα στα φανάρια!!!!!

      Διαγραφή
  46. Και να φανταθείς τόόόότε ο Βαθίληθ ήταν μόνο 3 1/2 χρονών και τώρα τον ετοιμάζουμε για φανταράκι!!!!Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρος και δε το παίρνουμε χαμπάρι...
    Αντε περιμένοντας να αντικαταστήσεις τις γηρασμένες φιλενάδες,να καταθέσω εδω λόγω τιμής οτι απόλαυσα τη σημερινή μέρα.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΟΟΟΛΑΑΑΑ και δίνω όρκο οτι θα τιμήσω τη φιλία μας.
    Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μαρία προσπαθεί να με "αφυπνίσει"... αλλά έχω πέσει σε καλοκαιρινή νάρκη!!!!!
      Χαρά εγώ σ' ευχαριστώ για όλα, μακάρι να έμενες πιό κοντά και να βρισκόμασταν συχνότερα. Πέρασα πολύ όμορφα και τις δύο φορές, χαλάρωσα, γέλασα με την ψυχή μου.....δεν είμαι και πολύ καλή στις κουβέντες..... να είσαι καλά. Πολλά πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  47. Wow BEAUTIFUL work!!!! nice blog!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...