Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ


Μιά από τις αγαπημένες μου κατασκευές.

Έφτιαξα πρώτα τη μάσκα από γυψόγαζες.

Αλλά χρειαζόταν και μία βάση. Εκείνη την ώρα περνούσε από μπροστά μου ένα κουτί από πατατάκια pringles...... και την πάτησε. Το βούτηξα, το τύλιξα με γυψόγαζες και στερέωσα πάνω του τη μάσκα.(πριν στερεώσω τη μάσκα το γέμισα με άμμο, για να στέκεται). Έκανα τα διακοσμητικά στη βάση και τα μαλλιά με γυψόγαζες, δουλεύοντας όσο πιό γρήγορα μπορούσα, γιατί το υλικό αυτό στεγνώνει γρήγορα.  Το στεφάνι του είναι από σύρμα και......... το δύο πλαστικά ρολάκια που περίσεψαν από τις γυψόγαζες!!!!!!!!!!!

Στο τέλος το έβαψα με ακρυλικά χρώματα.
Δεν μπορούσα να το ανεβάσω βήμα - βήμα, γιατί το έφτιαξα πριν από το blog.
Τώρα με το δίκιο σας θα ρωτήσετε "γιατί Μ. Αλέξανδρος??". ΕΕΕΕΕ γιατί ........ έτσι τον είχα φανταστεί ή μάλλον έτσι θα ήθελα να είναι!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!


   

20 σχόλια:

  1. Έχω μια αδυναμία σ΄αυτήν την μορφή και ο δικός σου Αλέξανδρος που να πάρει είναι κούκλος!!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου δικαιολογημένα είναι από τις αγαπημένες σου κατασκευές...είναι ένα έργο τέχνης!!!! Αριστούργημα, μου αρέσει πάρα πολύ και το πρόσωπο και ο τρόπος που το διακόσμησες, επίσης λατρεύω την επιλογή των χρωμάτων!!!! Καταπληκτικό!!! Μπράβο σου !!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειο!!! μπράβο!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ !
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΜΟΡΦΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι θαυμάσιο!!! Από τις αγαπημένες μας μορφές! Μπράβο Αnneta μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό απόγευμα Αννέτα. Αγαπημένη μου μορφήγενικά- ο Αλέξανδρος.Ωραία η αποδοσή σου.Είχαν μεγάλη τύχη τα...πατατάκια, ή καλύτερα το κουτί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα! Μοναδικό κι εντυπωσιακή η δημιουργία σου!!! Τυχερά τα πατατάκια! Καλώς σε βρήκα κι ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!! Άλλά πάνω απ' όλα σας ευχαριστώ γιατί με κάνετε και νιώθω ζεστά μέσα στη γειτονιά μας!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχεις πολυ ταλεντο μπραβο σου!!!
    Καλως σε βρηκα και ελπιζω να τα λεμε οσο μπορουμε...καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα Αννέτα!! Μου αρέσει ο Αλέξανδρος!! Και πραγματικά εχεις κάνει πολύ καλή δουλειά!!Εχεις ταλέντο!! Σου εύχομαι καλές γιορτές και ευτυχισμένη-τυχερή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πως καταφερνω παντα να μην βλεπω τις αναρτησεις σου.....δεν το εχω καταλαβει!!!
    Ενδιαφερουσα κατασκευη που φανερωνει το ταλεντο σου!!!περιμενω πολλλααααα απο σενα ...(εκτος απο το χειρισμο του μπλογκ χαχαχαχαχα)
    Φιλακια πολλλααααα μισιρλου και μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝΝΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Η ΜΑΣΚΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΤΕΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλωσ σε βρηκα ειναι τελειο!!!!Μου αρεσει παρα πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΝΝΕΤΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ!!! Να είστε όλες καλά!! Πετάχτηκα το σ/κ στην Κρήτη ξαφνικά (= όχι για καλό!!)γι' αυτό και δεν απάντησα αμέσως. Φιλάκια πολλά!! Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Και χωρίς όνομα να τον παρουσίαζες Μ.Αλέξανδρο θα τον έλεγα,θυμίζει πολύ τη μορφη που έχουμε συνηθίσει γι αυτόν.
    Οσο για τα πατατάκια που περνούσαν τυχαία απο κοντά σου...θεϊκό!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! και γω του έχω αδυναμία.

      Διαγραφή
    2. Thank you for the nice comment left on my blog.
      I love your mixed media projects.
      I enjoyed reading about the description of your process.

      Keep up the creative explorations.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...